13 Aralık 2011 Salı

tofitaaaaam


şubattan beri yazmamışım. ne çok olmuş, üstelik her seferinde de artık atlamıycam düzenli yazıcam diyorum ama olmamış demekki..inşallah bu sefer olmaz aslında hayatımda değişen bişey yok , herşey aynı ceylin in dışında anneanneoldum tofitam benim çok tatlı hayatımın en son en yeni en çok anlamı o artık..bu yüzdende yazamadım aslında doğacak az kalmıştı derken doğdu aradan nerdeyse 3 ay geçti buda bana en az 5-6 aya mal olmuş demekki. işler askıya alındı bu arada biraz rölantide gittim ama artık başlamak lazım seviyorum çünkü yaptığım işi ayarlayabilirsem burda satışda yapmayı planlıyorum siteden satış yapmıyorum çünkü tabi buda tasarı inşallah hayata geçirebilirim. her gün düzenli yazanlar sizede çok özeniyorum aslında ama sizinde ceylin iniz yok naaabeeeerr:)) maşşşşallah kızıma....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder