30 Aralık 2011 Cuma

2012 duy sesimi


bu yılda bitti ilk defa bir yıl nasıl geçti anlamadım kızımın düğünü hamileliği doğumu derken bitti gitti .bu arada bende 50 oldum.her yeni yıl öncesi mutlaka bir hedef koyardım kendime, 2011 için koymamıştım bu yüzdende hiçbirşeyim olmadı minik torunumun kız olması dışında:))(ayyy canım benimm) ama bu sene öyle değil olmayacak...2012 için hedeflerim var önce sağlık diliyorum allahtan sevdiklerimle beraber inşallah.. ondan sonra bir araba istiyorum model yok allah neyi kısmet ederse..sonra yeni iş bağlantıları istiyorum...küçük kızımın (dilaranın) iyi bir işe girmesini ve mutlu olmasını istiyorum...takıda kolye,küpe ve bilekliğin dışında bu güne kadar yapmadığım şeyler denemek istiyorum(araştırmalarım sürüyor) ve tabiiki ceylini daha çok görmekk istiyorum. 2012 duy sesimi ve bana getir isteklerimi ama çok çabuk hemen getir (bu arada resimdeki noel kızı ceylinimm)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder