24 Ekim 2009 Cumartesi

fikrim geldi


gece saat 01.30 çoğaltılması için model hazırlıyorum.Bileklik olacak ince danteli ortadan diktikten sonra iki ucuna metal kapama aparatını diktim .Danteli ortalayıp ortasına halka ,halkanın ortasınada metal çiçek yapıştırdım(sıcak silikonla)sonra diğer iki yanınada aynı işlemi yaptım.Halkaların arasına metal koymayı kafama koyduğum için metal seçme işini en sona bıraktım .Ama birtürlü araya uygun metal beğenemedim tam vazgeçmişken birden gözüme 2 tabak dolusu önceden eşden dosttan topladığımız kutu kola kapakları ilişti.Takılarımda enteresan  şeyler kıullanmayı sevdiğim için de bunları araya koymak çok değişik olur dedim  onları yapıştırdım üzerlerinede minik çiçekler ördüm ,çiçeklerin alt tarafında kalan delikli kısımada stras taş yapıştırdım.Bilek de çok güzel duruyor.Nasıl olmuş?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder