25 Ekim 2009 Pazar

ANNNEEEE BUNLARI HATIRLADINMI?

Siyah olan  aslında daha geniş parçalar halinde örülecek (5 adet) sonra aralardan cimcik cimcik belirli aralıklarla bir birine eklenecek ve şal olacaktı ama annem bunları ince örmüş getirdi attı başıma. Bir seneye yakındır duruyordu.Başkabirşey ararken elime geçti, bunlar bir işe yarasın dedim.Kızlara flar ,kolye, atkı arası birşey olabilir diye düşündüm ve  bir ucuna  zincire örgüye uygun siyah ve gümüş boncuklardan bir salkım yaptım ,diğer tarafa da konsepte uygun  metal telkari bir yaprak üstüne bir fiyonk altına siyah bir damla  ekledim.topu topu 5 tane ( houte couter gibi :))  ) zaten  havada karada gider bunlar ..

gelelim  renkli motifli olana  buda annemin hevesliklerinden  başımın etini yemişti bu motiflerin kalıbını bul diye  buldum aldım annem onlarıda tek tek motifler halinde yaptı, öööle bıraktı.  nolucak anne? belli değil onlarıda getirdi verdi bana.ben napiiim? bunlarda bir yıl bekledi  siyah olanla birlikte ortaya çıktı allahtan yanına birazcıkta krem ipinden koymuş, aslında motifler kare ama annemin örgüde nizam,intizam derdi olmadığından kareler birbirine uymadı tabii (annem şimdi sen becerememişsindir  der :)) ) bende uçlarından birleştirdim  10 motiften bir atkı yaptım  buda ancak 3 tane  çıktı  yaniiiii buda houte couter ...e bunlarıda alan olur heralde.. olmazsa  anneme veririm  .annnneeeee olmuşmuu? olmuş olmuş ...(BENİM  ANNEM ÇOK BECERİKLİDİR BEN ANNEMİN  ÇIRAĞIYIM. SENİ SEVİYORUM ANNEM)



3 yorum:

  1. yağcıııııı guzel olmuş yınede

    YanıtlaSil
  2. ben nisanlandıımmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  3. kurbaalar suda yaşarlar
    yumurtalarını bırakırlar
    üç gruba ayrılırlar:
    kuyruklular
    kuyruksuzlar
    bacaksızlar.. :)

    YanıtlaSil