11 Ocak 2010 Pazartesi

merhabaaaaa,
ara çok uzun oldu biliyorum ama işlerim çoktu.yılbaşı öncesi mağazaların siparişleri vardı.tam yılbaşı günü 6.cı şubesini izmir kıbrıs şehitleri caddesinde açan sacha nın yılbaşına denk gelen açılışları nedeniyle yetişmeyen ürünlerinin çalışmaları vardı, anneannemle teyzem vardı yılbaşında onlar izmire döndü ev bomboş oldu,işlerimin çokluğu yüzünden hiç bir yerede gidemedik üstelik teyzem sefil köle gibi çalıştı etini kemiğini sömürdüm izmire posası gitti.Bütün malzemeleri elden geçirip temizleyip yerleştirdiği için şimdide şu nerde teyze bu nerde teyze telefonları başladı.Canım teyzem benim ellerine kollarına sağlık onun iyiki var... Dolaplar yeni yapıldı bu arada dahada büyüdü ama yinede malzemeler sığmıyor, her istanbula gidiş gelişde alınanlar kendilerine yer bulamayıp bazen başka malzemelerin yanına misafir oluyolar.Sonra onları ordan alıp yerine koymak yine teyzeme kısmet oluyoooor :))Ay sonuna doğru yine istanbuldayım sanırım artık yaz modellerim için malzeme bakıyorum aklımda bir sürü şey var ama yalnızca 2 kolum var ve her zamanki gibi ahtapot olmak istiyorum ,düşündüklerimi anında yapan bişeyler olsun yoksa o kadar bu konuyla haşır neşirimki üstüne başka bir şey düşününce delete oluyolar modellerim yada beynime hafıza kartı istiyorum:)bakalım yaza neler çıkacak? millet taç dan bıkmıycak belli ama bir taç lada yaz geçmez demi?o kadar çok taç yaptımki artık resim çekemiyorum,bu sefer size resim yok ama benim için önemli bir duam var .ALLAHIM BENDE ANNEANNEMİN YAŞINDA; ONUN YAŞAM GÜCÜYLE ,TERTİP VE DÜZENİYLE BİRDE HER İŞİNİ KENDİ GÖREN HALİYLE OLAYIM NE OLUR...(AMA BASTONUM OLMASIN ALLAHIM:))) En kısa zamanda yeni resimler burda olacak merak etmeyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder