10 Aralık 2009 Perşembe

istanbul.....

istanbuldayım...yağmur var ,yorgunluk var,karmaşa var.. hepsi var .bu şehir adamı öldürür gibi sanki yada benim gibi sakin şehirlerde yaşamaya alışmışlar için öyle ben ayda bir bile çekemiyorum.hiç gezmeye gelmedim istanbula,gelemedim.hiç kendim için gezecek vaktim olmadı benim hep bir işim vardı hep bir sebebim.bu seferde aynı değişen bir şey yok.malzemecileri dolaş hanlara gir çık,kimsenin girmek istemiyeceği ucube depolara gir acaba kıyda köşede kalmış enteresan bişey varmıdır diye eşelen dur . yemek yiyecek vaktim bile olmadı bu gün.sanki kaçıyordu boncuklar ,boncukçular.malzeme alacağım zaman beni 2 gün öncesinden heyecan basar acaba ne geldi yeni ne bulurum da bir at başı fark atarım.bu benim için çok önemli çünkü.farklı olmak ,herkesin yaptığını yapmamak,yada kimsenin yapmadığını yapmak..ben çöpçü bile olsam en iyi çöpçü olmak isterim bakınca anlamalılar sokağa aaa bu aylanın temizlediği sokak belli demeliler .takı yaparkende öyle olduğum için yaptığım herşeyde bir farklılık olmalı kuş kondurmalıyım biyerlerine ..böyleyim ben seviyorum böyle olmayı deli olmayı ,çatlak olmayı buda bir fark çünkü ,farkım olsunda, farkım deliliğimde olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder