19 Kasım 2009 Perşembe

çok yorgunum


gerçekten çok yorgunum ben, hani ruhum yorgun denirya öyle yorgunum.Şimdi başka bir ülkede görmediğim yerlerde olmak isterdim.Asyanın herhangi bir yerinde mesela... derdimi anlatmakda istemiyorum dil sorunuda dert değil,kimse ilgilenmesin benimle aç kalmamayım yeter (o zaman ülserim kendini hatırlatıveriyor hemen çünkü)kolum yine tenisçi dirseği oldu tenis oynadığımdan değil tabi kargaburun sıkmaktan bu yüzden bişey taşıyacak halim yok aldıklarımı taşıyacak birde kargocu istiyorum yormasın beni hepsini eve yollasın nasılsa eninde sonunda dönerim.dönerimde kocam beni eve alırmı bilmem.çünkü onu götürmek istemiyorum bu sefer halbuki onsuz bir yere gitmek istemem ben.helede ilk kez göreceğim yerlerde hep yanımda olsun, birlikte görelim isterim.ama bu sefer olmaz ben yanlız başıma gitmek istiyorum.oda tabi tabiii diyor:)).ben aslında özgür bir kadınım kocasının bunalttığı kadınlardanda değilim ama neden bu isteğim bilmiyorum .zaten olacağından da değil ama istiyorum ben.. haaa git dese gidermiyim? onsuz ? ııh .zannetmiyorum aklım onda kalır içim rahat etmez.. salaklıkmı bu ?yoksaaaaa aşkmı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder